wtorek, 27 maja 2014

B&K

***


***


















2 komentarze:

myownexcuse pisze...

zabawne, wczoraj z M. rozmawialismy o Pomniku Powstancow Slaskich, a Ty tu go wlasnie wkleilas :)
robilo wrazenie jak sie przechodzilo pomiedzy tymi trzema brylami... fajne te Katosy w Twoich zdjeciach, czasami chyba jednak troche tesknie, czesto za tym, co bylo na wyciagniecie reki, a tak rzadko sie tam zagladalo... pozdro

Gabi pisze...

kiedyś też nie przepadałam za Katowicami, było to dla mnie obskurne miasto. jednak dużo tam się zmieniło i nadal się zmienia. jest inaczej i ja jestem inną osobą. teraz z przyjemnością tam jeżdżę, lubię też odwiedzać inne śląskie miasta. podoba mi się architektura, chociaż często jest w opłakanym stanie nad czym ubolewam.
do miejsc w których się bywało chyba po latach ma się po prostu sentyment :) będę wrzucać na bloga zdjęcia z moich objazdów po Śląsku, tak byś mogła sobie poprzypominać znajome okolice :) uściski