czwartek, 22 maja 2014

...




3 komentarze:

myownexcuse pisze...

Bedzin hahah, na "Slasku" to miasto zawsze bylo przedmiotem zartow...
Zamek jest tam ladny, kiedys weszlam tez do muzeum, calkiem ciekawe...
A, Ciebie, co tam zagnalo???

Gabi pisze...

Dlaczego przedmiotem żartów?? nic nie słyszałam o tym
Na zamku nie byłam :( Będzina w sumie też nie widziałam, byłam tylko w jednym miejscu, przy wjeździe do miasta.
Wizyta nie należała do najprzyjemniejszych, a było to u chirurga :/

myownexcuse pisze...

glupie zarty Slazakow na temat "Polakow" czyli ludzi zza rzeki Brynicy, takie jak ten ze w Sosnowcu zwija sie asfalt po 22giej haha - wpisz to w Googla to nawet zdjecie zobaczysz :)
Ostatnio dzieki mojej starej kumpeli, ktora zafascynowala sie slaska kultura odwiedzamy strone klopsztanga.eu i z niektorych hasel naprawde sie pulam, ale tak ogolnie ta cala nienawisc Slazakow do reszty Polski to dla mnie taka troche ksenofobia :)

A, co i kto bedzie mial operowane w Bedzinie? mam nadzieje, ze to nic powaznego :)