sobota, 21 lipca 2012

śliwki

całe rano szukałam grafik pewnego gościa... jego grafiki oglądałam parę lat temu i wtedy bardzo mi się spodobały. przypomniały mi się przy śniadaniu i chciałam zobaczyć raz jeszcze... w końcu się udało. znalazłam, to Joachim Knill tworzy te cudne obrazki.

przy okazji poszukiwań znalazłam inną galerię, również ciekawą, której autorem jest Carl Warner.

znalazłam też istne szaleństwo owocowo-warzywne (i nie tylko) na stronie The Art of Food

a u mnie dziś zwykłe śliwki o niezwykłym smaku i zapachu.
udanego weekendu Wam życzę! :)

















































4 komentarze:

Telari pisze...

O, pamiętam te grafiki, podesłałaś mi je kiedyś mailem. Wystarczyło spytać, pamiętałam nazwisko (:
Ja ze śliwek dzisiaj zrobiłam ciasto pod pierzynką, polecam.

Gabi pisze...

Faktycznie. Zapomniałam :) Na szczęście znalazłam :)

co do śliwek pod pierzynką... brzmi mega smakowicie :) a pierzynka z bitej śmietany czy ubita piana z jajek?

Telari pisze...

Pierzynka jest z piany z jajek :) Robię ciasto takie jak w tym przepisie, ale z półtorej porcji: http://www.wielkiezarcie.com/recipe4404.html A między spód z ciasta a śliwki sypię trochę bułki tartej, śliwki układam skórką do dołu.

Gabi pisze...

Dzięki za przepis :) też go wypróbuję ;)