niedziela, 27 maja 2012

Akademia Muzyczna

Następna i ostatnia już odsłona z Nocy w Muzeum... Odwiedziliśmy Akademię Muzyczną im. Karola Szymanowskiego w Katowicach. Byłam bardzo ciekawa architektury tego miejsca. Z zewnątrz niestety niewiele udało mi się zobaczyć bo było zbyt ciemno, za to wnętrza wynagrodziły mi tą stratę... Piękna przestrzeń, świetne połączenie neogotyku ze współczesną architekturą. Wszytko komponuje się tam w spójną całość. Jeśli kiedyś będziecie w pobliżu tej uczelni koniecznie wejdźcie do środka, bo warto zobaczyć to miejsce. Poza zwiedzaniem gmachu uczelni udało nam się też wysłuchać wspaniałego koncertu. Był to pokaz umiejętności zdolnych i bogato utytułowanych studentek Akademii Muzycznej w Katowicach.
Były też dodatkowe wystawy; Związku Polskich Artystów Plastyków, Fundacji Rozwoju Kardiochirurgii  
i inne... Noc zdawała się być za krótka na zobaczenie wszystkiego... Trzeba było wracać. Na drodze byliśmy miejscami zupełnie sami... Do domu dotarliśmy bardzo późną nocą.

Zdjęcia robiłam bez lampy i są w większości poruszone, bo bardziej zależało mi na uchwyceniu klimatu i nastroju tamtej chwili niż na ostrości... 




Brak komentarzy: